PLANIFICACIÓN SEMANAL
(Do 11 ao 15 de maio)
Case dous meses depois, seguimos con ánimo achegándovos unha nova proposta semanal de actividades, preparadas con moito agarimo polo profesorado do terceiro ciclo, para que estes días de colexio en casa, sexan os máis divertidos posible.
O reto continúa! Entrega todas as tarefas semanais e pasa de nivel!
--------- ⫷ LINGUA CASTELÁ⫸---------
En Lingua Castelá a mestra Joana proponvos resolver unha misteriosa desaparición, para conseguilo deberedes botar man dos coñecementos adquiridos durante este curso, Serás quen de conseguilo?
🌍MISTERIOSA Desaparición🌍
Queridos magos y magas, estáis alcanzando poderes
inimaginables.
Semana a semana vais resolviendo las misiones y recuperando las
reliquias. ¡Vuestro poder es asombroso!
La misión que se nos
presenta esta semana es de extrema dificultad. La maleta de Scamander ha
desaparecido y con ella todas las criaturas mágicas que habitaban en ella. El
mago tenebroso Grindelwald ha conseguido atrapar a un animal fantástico.
Enfráscate en esta aventura y restablece el orden en el mundo mágico.
¿Serás capaz de encontrar al ANIMAL FANTÁSTICO desaparecido?
⓵Pincha
en la imagen vete a INTRODUCCIÓN y lee atentamente.
⓶Dirígete al apartado de la MISIÓN, obtendrás valiosas pistas. Mira el vídeo.
⓷Dale a EMPEZAR. Viaja por los cinco destinos y realiza las pruebas. Cada prueba superada se te proporcionará una letra, anótala en el orden indicado, las necesitarás
para poder abrir la cámara secreta.
⓸Cuando
tengas todas las letras vete a la cámara secreta y fíjate muy bien porque deberás descubrir la combinación transformando letras en números (A=1, B=2,...)
⓹Si
logras salir victorioso de esta misión, conseguirás descubrir un animal fantástico.
⓺Mándanos un whatsApp con el nombre del animal y recibirás tu recompensa.
SI QUIERES AVENTURA, LÁNZATE A LA LECTURA!
Esta semana Óscar, el profesor de Refórza-T, nos trae una misión muy especial que consiste en: Adentrarte en el marabilloso mundo de Matilda! Pincha encima de las palabras para conocer todos los detalles: Misión12 y Misión 13.
¿Estás preparado para adentrarte en esta fantástica aventura? Pues, ¡empezamos!
¿Estás preparado para adentrarte en esta fantástica aventura? Pues, ¡empezamos!
😍MATILDA😍
¡Hace 40
años!
La protagonista de esta
historia es una niña muy especial. Con solo cinco años ya había leído a
numerosos autores y autoras y posee asombrosos conocimientos.
¿Quién es
Matilda? Lo
primero que vamos a hacer, es conocer un poquito más a la protagonista de esta
historia.
❸Abre el documento y descárgalo en este icono.
❹Ve a descargas y abre el documento de texto.
❺Completa el carnet de Matilda con los datos de tu investigación: Nombre, donde vive, lo que más le gusta hacer y sus cualidades.
❻Crea tu carnet de información. Una vez que tengas el carnet de Matilda, vamos a crear el nuestro. ¡Si, el nuestro! Porque Matilda es una niña muy especial, pero cada uno de nosotros tenemos nuestro punto especial y único. Debes completar los datos: nombre (sin apellidos), lugar de residencia (solo parroquia y Concello, no indiques tu dirección completa), que te gusta hacer, tus cualidades y que crees que tienes en común con Matilda.
❼Una vez completados todos los datos nombra tu documento: curso+ nombre + Matilda, por ejemplo, 6ºA SERGIO, Matilda. y envíalo por correo adjunto a:
oscar.colmenero@edu.xunta.es
IMPORTANTE: si no eres capaz de acceder al documento de texto, puedes crear tú los carnets en el ordenador o a mano, en este caso debes hacer una foto y enviarla a nuestro correo.
¡LEEMOS MATILDA! Ahora que conocemos un poquito más a Matilda vamos a compartir con ella sus aventuras. Pincha en la imagen para acceder a la novela. Deberás leer los primeros seis capítulos, hasta la página 25.
Recuerda que debes leer con mucha atención, porque la semana que viene haremos una actividad de comprensión lectora sobre esos capítulos.
❹Ve a descargas y abre el documento de texto.
❺Completa el carnet de Matilda con los datos de tu investigación: Nombre, donde vive, lo que más le gusta hacer y sus cualidades.
❻Crea tu carnet de información. Una vez que tengas el carnet de Matilda, vamos a crear el nuestro. ¡Si, el nuestro! Porque Matilda es una niña muy especial, pero cada uno de nosotros tenemos nuestro punto especial y único. Debes completar los datos: nombre (sin apellidos), lugar de residencia (solo parroquia y Concello, no indiques tu dirección completa), que te gusta hacer, tus cualidades y que crees que tienes en común con Matilda.

oscar.colmenero@edu.xunta.es
IMPORTANTE: si no eres capaz de acceder al documento de texto, puedes crear tú los carnets en el ordenador o a mano, en este caso debes hacer una foto y enviarla a nuestro correo.
¡LEEMOS MATILDA! Ahora que conocemos un poquito más a Matilda vamos a compartir con ella sus aventuras. Pincha en la imagen para acceder a la novela. Deberás leer los primeros seis capítulos, hasta la página 25.
Recuerda que debes leer con mucha atención, porque la semana que viene haremos una actividad de comprensión lectora sobre esos capítulos.
PELÍCULA EN FAMILIA: como ya sabes
Matilda es una novela. Sin embargo, la fama que consiguió hizo que pronto
saltara a la gran pantalla. Avisa a tu madre, tu padre, hermanos, abuelos… ¡A QUIÉN
QUIERAS! Animaros a ver la película todos juntos y así pasar un buen rato en
familia. Actualmente está disponible en youtube, totalmente gratis y también en Netfix.
--------- ⫷ LINGUA GALEGA⫸---------
💌Unha carta moi especial💌
Hai días recordamos os nosos momentos máis felices no cole, que bonito foi ler os vosos textos! Imaxínastes que non foses capaz de rememorar os momentos vividos?

Nestes momentos de confinamento recibir unha carta pode ser moi emocionante, por iso é fundamental que fagades esta actividade con moito agarimo e así poderedes recibir unha resposta ao voso escrito. Esta é unha misión moi importante, porque coas vosas palabras podedes contribuír a espertar no receptor da vosa carta moitas emocións positivas: alegría, sorpresa, ilusión,...
❶Pica na imaxe e accede a presentación.
❷Le a información sobre o Alzheimer, visualiza o vídeo e le o conto.
❸Escribe a túa carta, seguindo o modelo proposto. No teu escrito podes preguntar sobre a súa infancia, a que xogaban, que cancións cantaban,... pero non debes mencionar o alzheimer, nin a perda de memoria, pois poderían sentirse mal e só queremos espertar sentimentos positivos. Extensión mínima 10 liñas.
❹Revisa o teu escrito asegurándote de que se entende o que queres dicir e que non cometiches faltas de ortografía.
❺Garda o teu texto en PDF
❻Nomea o teu arquivo, por exemplo, 6ºB CARMEN, carta
❼Envíallo á mestra Nerea ao correo nereaestevez@edu.xunta.es
Con DÍGOCHO EU! Convertiraste nun galego nivel PRO
Xa hai tempo que non falabamos do noso programa favorito, por iso esta semana decidimos perfeccionar o noso nivel de galego de forma divertida, acompañados de Esther Estévez e Carlos Amado.
![]() |
Pica na imaxe para acceder á presentación |
⓿Pica na imaxe para acceder ás actividades.
❶Faite seguidor do programa! Pulsando no número 1 poderás ver os enlaces para seguir a diario os vídeos do Dígocho Eu, e recordar a visita da TVG ao noso colexio.
❶Faite seguidor do programa! Pulsando no número 1 poderás ver os enlaces para seguir a diario os vídeos do Dígocho Eu, e recordar a visita da TVG ao noso colexio.
❷Maratón do Dígocho Eu! No número 2 deberás visualizar con moita atención os vídeos relacionados coa época de confinamento que estamos a vivir.
❸Practica facendo co Quizizz! Preme no número 3 para repasar o aprendido nos vídeos.
❹Demostra canto sabes! No número 4 porás a proba os teus coñecementos facendo o Kahoot!
❺Crea o teu propio Dígocho Eu! Aquí chega a parte máis importante. Con todos os coñecementos adquiridos faremos o noso propio programa dende casa igual que está facendo Esther nestes días.
❸Practica facendo co Quizizz! Preme no número 3 para repasar o aprendido nos vídeos.
❹Demostra canto sabes! No número 4 porás a proba os teus coñecementos facendo o Kahoot!
❺Crea o teu propio Dígocho Eu! Aquí chega a parte máis importante. Con todos os coñecementos adquiridos faremos o noso propio programa dende casa igual que está facendo Esther nestes días.
A continuación propoñemos uns temas nos que podes centrar o teu capítulo, podes escoller estes ou elixir outros.
-Cuarto de baño: bañeira, xampú (menos recomendable champú), xabón (menos recomendable xabrón), esponxa, peite (non peine),...
-Vestiario: saia ou faldra (non falda), chaleco ou colete (non chaleque), pantalón ou pantalóns, chándal, tenis ou zapatillas deportiva, chanco (menos recomendable chanclo),...
-Electrodomésticos da cociña: cociña, forno, lavalouza, cafeteira, microondas, batedor, neveira, conxelador,...
-Utensilios de cociña: coador ou coadoiro (non colador), relador (non rallador), coitelo (non "cuchillo"), garfo (non "tenedor"), culler (non "cuchara"), cullerón,...
-Froita: laranxa (non "naranxa"), mazá, amorodo (non fresa), mandarina, pera, framboesa, pexego, piña ou ananás,...
-Lácteos: leite, iogur, manteiga, queixo, queixo relado, porción ou rebanda de queixo (non "loncha").
-Hortalizas: repolo, leituga, cenoria, tomate, feixón,... Anímate a facer o capítulo dende a túa horta!
-Apeiros de labranza: fouce, sacha, forquita, pa,... Asesórate cos teus familiares, avó/a, nai, pai e facede o voso capítulo xuntos!
IMPORTANTE: a duración do teu vídeo non pode superar o minuto e medio. Non graves as caras das persoas. Asegúrate de que as palabras que indicas como correctas, aparecen no dicionario da RAG. Ponlle un chisco de humor e quedará xenial!
❷Actividade número 4. Repasa os teus coñecementos sobre a enerxía e completa o esquema.
❸Actividade número 5. Realiza o Disco de Newton. Toma como guía o vídeo que atoparás aquí e segue as instrucións que atoparás no caderno de CN.
❸Actividade número 5. Realiza o Disco de Newton. Toma como guía o vídeo que atoparás aquí e segue as instrucións que atoparás no caderno de CN.
--------- ⫷ MATEMÁTICAS⫸---------
En matemáticas realizaremos un kahoot! dos contidos traballados a semana pasada, e iniciaremos o repaso dos conceptos vistos ao longo do curso cos números romanos.
Cres que os números romanos son algo antigo, que non ten aplicación práctica nos nosos días? Bart Simpson pensaba o mesmo ata que a súa vida estivo a en perigo e só podía salvarse se recoñecía o seu valor. Tés curiosidade por saber que lle pasou ao protagonista dos Simpsons e se finalmente foi quen de salvar a súa vida? Pica no vídeo número un e atoparás as respostas a todas esas preguntas.
🎯Cálculo Mental🎯
Xa practicamos as táboas con decimais ata o número 8, continuaremos esta semana coas multiplicacións con decimais do número 9.
Como enviar os teus resultados?
❶Realiza o exercicio indicado e accede á grella de resultado.
❷Comproba que os teus resultados son do 80% ou máis, senón é así, repite o exercicio.
❸Fai unha foto á pantalla e gárdaa.
❹IMPORTANTE! Pon nome á túa foto, curso + o teu nome + exercicio realizado, por exemplo:
6ºB MANUEL, x9
--------- ⫷ CIENCIAS SOCIAIS⫸---------
A proposta da mestra Viqui para esta semana é a seguinte:
① Le o texto que atoparás aquí.
② Realiza a actividade que encontrarás picando na imaxe de Rosalía de Castro. Grava o teu poema utilizando a gravadora do móbil (non en whatsApp) e envíao como arquivo adxunto a musicatincela@gmail.com.
--------- ⫷ VALORES⫸---------
Perímetros e áreas: conceptos básicos
❷ Fai o Kahoot! identificándote co teu nome e clase, por exemplo, MANUEL 6ºA. Xoga só unha vez e lembra que só estará dispoñible o luns e o martes.
Os Números Romanos

VÍDEO 1
Importancia dos números romanos
| VÍDEO 2 Números Romanos (Rocío Carreón) Quizizz |
VÍDEO 3
Mira este vídeo antes de facer a ficha
|
IMPORTANTE: aqueles que teñades dificultades para ver os vídeos nos vosos ordenadores, podedes facelo nun teléfono móbil ou copiar as URL que vos deixo a continuación na barra de direccións.
Vídeo 1: https://youtu.be/qfg6wVb_pgY
Vídeo 2: https://youtu.be/RhMgOi2LGlk
Vídeo 3: https://youtu.be/DsLu4N1uHxw
🎯Cálculo Mental🎯

Como enviar os teus resultados?
❶Realiza o exercicio indicado e accede á grella de resultado.
❷Comproba que os teus resultados son do 80% ou máis, senón é así, repite o exercicio.
❸Fai unha foto á pantalla e gárdaa.
❹IMPORTANTE! Pon nome á túa foto, curso + o teu nome + exercicio realizado, por exemplo:
6ºB MANUEL, x9
--------- ⫷ CIENCIAS SOCIAIS⫸---------

A proposta da mestra Viqui para esta semana é a seguinte:
① Le o texto que atoparás aquí.
② Realiza a actividade que encontrarás picando na imaxe de Rosalía de Castro. Grava o teu poema utilizando a gravadora do móbil (non en whatsApp) e envíao como arquivo adxunto a musicatincela@gmail.com.
--------- ⫷ VALORES⫸---------
O próximo 17 de maio celébrase en todo o planeta o Día Mundial da Reciclaxe, unha cita promovida pola Unesco e que ten como obxectivo principal concienciar á sociedade acerca da importancia de tratar os materiais de refugallo de forma axeitada para portexer o medioambiente e evitar así contribuír ao cambio climático.
Por iso, esta semana o mestre Eduardo proponvos a seguinte actividade: Como Reduces, Reutilizas e Reciclas ti os materiais de refugallo?
❶Le a noticia "Consejos útiles para poner en práctica las tres erres: reducir, reutilizar y reciclar"
❷Enumera 5 accións que levedes a cabo no teu fogar para RRR. Por exemplo: eu emprego na horta, as botellas de auga como invernadoiros para os pementos e os tomates.
❸Coida a presentación e revisa o teu escrito para asegurarte de que non cometeches faltas de ortografía.
❹Envía o teu texto como correo adxunto ao mestre Eduardo. eduardoalonso@edu.xunta.gal
Por iso, esta semana o mestre Eduardo proponvos a seguinte actividade: Como Reduces, Reutilizas e Reciclas ti os materiais de refugallo?
❶Le a noticia "Consejos útiles para poner en práctica las tres erres: reducir, reutilizar y reciclar"
❷Enumera 5 accións que levedes a cabo no teu fogar para RRR. Por exemplo: eu emprego na horta, as botellas de auga como invernadoiros para os pementos e os tomates.
❸Coida a presentación e revisa o teu escrito para asegurarte de que non cometeches faltas de ortografía.
❹Envía o teu texto como correo adxunto ao mestre Eduardo. eduardoalonso@edu.xunta.gal
--------- ⫷ ENGLISH ⫸---------
Esta semana a teacher Rosa proponvos que realicedes un kahoot! Le con atención a súa mensaxe e despois pica na imaxe para realizar a actividade. Recorda identificarte co teu nome e curso, por exemplo, SAÚL 6ºB.
"Hi guys. I hope you are well. I miss you so much, but while we are going to play a kahoot.
The topic is a review of things we are already know. There are questions of grammar , verbs, vocabulary...
Pay special attention to the little details.
Enjoy a lot and Good Luck"
Nota aclaratoria: a última pregunta deste kahoot! Está errada e non será tida en conta no cómputo de resultados.
Lembra que o resto de actividades de inglés están colgadas na aula virtual e podes acceder a elas picando aquí.
Cómo mola a páxina desta semana!!
ResponderEliminarQuerida Rita, hai algunhas actividades que che van a facer moita ilusión,... xa me contarás ;-)
Eliminarque chula a paxina desta semana
ResponderEliminarEncántame a portada do caderno de Ciencias da Natureza
ResponderEliminarBos días Laura, alégrome moito que che guste :-)
EliminarHola Fani!
ResponderEliminarTeño unha duda o da carta e no ordenador ou en papel?
Un saúdo.
Ola Alba, no ordenador, grazas
EliminarHola fani soy ariadna no me va el kahoot de ingles
ResponderEliminarOla Ariadna, proba outra vez, seguro que hoxe xa che vai. Tés de tempo ata o próximo xoves para xogar. Saúdos
Eliminarxa o fixen a ordenador
ResponderEliminarMoi ben Alba.
Eliminar
ResponderEliminarpara a tarxeta fai falla poñer unha foto? son Lois
Ola Lois, non debes poñer foto, fai un debuxo, por protección de datos nunca pode saír a vosa cara. Saúdos
EliminarEl ejercicio de Matilda el primer carne es de ella o de la pelicula
ResponderEliminarOla Íker é sobre o personaxe de Matilda, que sae no libro e na película. Como se chamaba, onde vivía,...
EliminarOla Fani, na misión 12 hai un enlace para ir ao conto de Matilda e non me deixa entrar.
ResponderEliminarOla Sabela, proba a abrilo dende o móbil, ou unha tablet ou a copiar o seguinte enlace na barra de direccións:
Eliminarhttps://drive.google.com/file/d/1-ad2Hd8AjKPFNY2I52IErsCEHDNYW39j/view
Espero que te serva de axuda. Saúdos
Fany a carta e en castela o en galego
ResponderEliminarOla,a carta ten que ser obrigatoriamente en galego, porque as persoas ás que vos dirixides falan en galego. Por favor, non esquezas identificarte para saber a quen teño que dirixirme. Un saúdo
EliminarOla,Fani son Laura e non atopo os deberes de hoxe de plástica.
ResponderEliminarOla Laura, a tarefa de plástica é o Disco de Newton que está no apartado de CN. Un saúdo
EliminarOla Fani,no vídeo do disco de Newton di que hai que dividilo en 6 partes e ti nas instruccións do caderno puxeches que eran 7. Un saúdo
ResponderEliminarOla Rita, podes facelo de calquera das dúas formas. Un saúdo
Eliminar